Wyjazd w góry był dobrym pomysłem

Siedem lat temu urodziłam bliźniaczki. Do tej pory nie byliśmy nigdy z córkami w górach. Kiedy zbliżały się ferie postanowiliśmy z mężem zorganizować pierwszy wspólny wyjazd w góry. Zdecydowaliśmy się na niewielką miejscowość ponieważ nie lubiliśmy tłumów. My z mężem umiemy jeździć na nartach. kiedyś często organizowaliśmy sobie wypady w góry ale od kiedy są z nami córki musieliśmy zmienić nasze przyzwyczajenia. Nasze córki były już duże więc zdecydowaliśmy się na wyjazd bo zależało nam żeby dziewczyny nauczyły się jeździć na nartach.

Córkom podobały się atrakcje w górach

atrakcje dla dzieci w górach zimąWybraliśmy przytulny hotelik, który zapewniał sporo atrakcji nie tylko dla nas ale także dla naszych dzieci. Pokoje były przestronne. Mieliśmy opłacone śniadania, obiady i kolacje. Chcieliśmy się zrelaksować i nie martwić się szykowaniem posiłków. w Trakcie naszego pobytu było sporo dzieci więc córki od razu poznały sporo nowych koleżanek i kolegów. Przygotowane atrakcje dla dzieci w górach zimą nie musza być drogie. Zawsze myślałam, że taki wyjazd będzie nas sporo kosztował ale okazało się, że tak nie było. Właścicielka, która prowadziła hotel była młoda i miała spory zapał. Była miła i zależało jej żeby prowadzić przytulny hotel dla rodzin z dziećmi. W hotelu można było wynajmować nawet sprzęt do jeżdżenia na nartach i snowboardzie. Koło hotelu był stok i w ciągu dnia były zapewnione lekcje dla dzieci. Nasze dziewczyny świetnie sobie radziły.

Nawet byliśmy zaskoczeni, że od razu załapały o co chodzi i chętnie uczestniczyły w lekcjach. Po kilku dniach sporo już umiały. Ciekawe atrakcje dla dzieci w górach są ważne. Kiedy dzieciaki są zajęte to się nie nudzą. Górska miejscowość na którą się zdecydowaliśmy zrobiła na nas dobre wrażenie i na pewno jeszcze nie raz tam wspólnie wyjedziemy.