Ile kosztuje Trans 9.0?

Ile kosztuje Trans 9.0?

Firma Kross jest polskim producentem rowerów oraz osprzętu, obecnym na rynku od przeszło trzech dekad. Siłą marki jest wysoka jakość w połączeniu z niską, względem konkurencji, ceną, co sprawia, że jej jednoślady są jednymi z najbardziej popularnych na rynku.

Turystyczny Trans 9.0 od Krossa

klasyczny kross trans 9.0Kross słynie zwłaszcza z produkcji rowerów górskich oraz turystycznych. Co ciekawe, w swojej ofercie ma aż dwie serie jednośladów trekkingowych – Trans oraz Evado, przy czym pierwsza z nich ma więcej interesujących propozycji. Trans to seria, w której na pierwszy rzut oka widać doskonały design i klasyczną konstrukcję marki, cechującą się skośnym położeniem ramy. Znajdziemy w niej aż 11 modeli, gdzie im wyższa liczba w serii, z tym bardziej zaawansowanym rowerem mamy do czynienia. Wartą uwagi propozycją jest „dziewiątka”, albowiem nie jest najdroższa w serii, a przy tym niemal nie różni się parametrami od „dziesiątki”, która kosztuje 500-700 złotych więcej. W Trans 9.0, geometria ramy sprzyja zachowaniu wyprostowanej pozycji, dzięki czemu odciążane są nasze ramiona i kręgosłup, co w dłuższej trasie odgrywa duże znaczenie. Takie rozwiązanie decyduje też o wysokiej pozycji jazdy, a ta z kolei ma wpływ lepsze rozeznanie na drodze, co szczególnie docenimy podczas poruszania się często uczęszczanymi drogami i ulicami. Klasyczny Kross Trans 9.0 jest wyposażony w markowy i bardzo dobrze dobrany do jego charakterystyki osprzęt. Gwarantuje bezproblemową i cichą zmianę położeń, a także pokonywanie stromych podjazdów, nawet, gdy jednoślad jest obciążony bagażami. Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to w „dziewiątce” zadbają o nie hydrauliczne tarczówki, które sprawdza się w każdych warunkach terenowych i atmosferycznych. Warto też zauważyć obecność wysokiej jakości amortyzatora o 63 – milimetrowym skoku, który sprawi, że z łatwością będziemy pokonywać chodniki, wysokie krawężniki, a także przeszkody terenowe, jak gałęzie, konary, etc.

Wiele osób ma dylemat czy postawić na serię Trans, czy Evado. Jednak my, patrząc obiektywnie, zdecydowanie stawiamy na pierwszą opcję, ponieważ jest tańsza, a osprzęt i dodatkowe wyposażenie są w nich po prostu lepsze. Warto też dodać, że Transy dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych i z ramą w czterech rozmiarach.