Domki w górach na wynajem

Wspólnie z mężem mieliśmy urlop w tym samym czasie. Bardzo rzadko się to zdarzało, a jednak udało nam się zarezerwować te same terminy wakacji. Stwierdziliśmy, że w tym roku musimy koniecznie gdzieś się wybrać, bo cały czas w domu można było zwariować. Dlatego też zapytaliśmy się teściowej, czy zostanie z dziećmi. To od niej zależał wtedy nasz wypoczynek. Na szczęście się zgodziła.

Piękny domek w Ustrzykach

domki ustrzyki dolneJeżeli chodziło o taki porządny wypoczynek, to preferowałam góry. Wiedziałam o tym, że domki Ustrzyki Dolne mają fantastyczne, dlatego właśnie tam szukałam naszej bazy noclegowej. Można zapytać, czemu nie na przykład hotel. Ja uważałam, że lepiej odpocząć w samotności, a w hotelu za ścianą mamy różnych ludzi. Mogą hałasować, wracać późno i wtedy nici z wypoczynku. I tak się zdarzało niestety. Dlatego właśnie domek. Spędziłam pół dnia na poszukiwaniu odpowiedniego miejsca, aż w końcu trafiłam. Piękny widok, malownicze krajobrazy. Znalazłam domek położony w samym sercu Ustrzyk, chociaż i tak są one dość malutkie i kameralne. W tle można było podziwiać drzewa, jakieś pola posypane śniegiem. Jak tylko ujrzałam te widoki to byłam zachwycona. Wiedziałam, że własnie tam musimy jechać. Co do wyżywienia, to gdzieś w centrum pola z domkami znajdywała się recepcja z kuchnią, więc można było wykupić sobie tam posiłki. Postanowiliśmy wykupić śniadania i obiady. Śniadania, ponieważ rano jesteśmy tak zaspani, że nie chce nam się przygotowywać posiłków, a obiady, bo zawsze dobrze jest mieć coś pewnego na miejscu. Udało się zarezerwować domki w wybranym przez nas terminie. Bardzo nas to ucieszyło i ulżyło mi od razu. Nasz domek był w świetnym stanie, w środku było wręcz luksusowo. Zachwycałam się wszystkim. Nawet jakieś karty do gry nam właściciel zostawił w razie brzydkiej pogody.

Dni urlopu strasznie szybko zleciały. Żałowałam, że urlop nie potrwał dłużej, no ale cóż. Bawiliśmy się wyśmienicie, zwiedzaliśmy i odpoczęliśmy za wszelkie czasy. Jedzenie bardzo nam smakowało i jakoś wyjątkowo mieliśmy apetyt na tym wyjeździe. Zazwyczaj aż tyle nie jemy, ale kucharka tak dobrze gotowała, że nie można było się powstrzymać. Wypoczynek bardzo się udał, sporo spacerowaliśmy i poprawiła się nasza kondycja. Udało nam się wybrać wspaniałe miejsce.