Apartament w centrum Krakowa

W tegoroczne wakacje razem z całą rodzinką postanowiliśmy pojechać gdzieś w Polce. W ostatnich latach nasze wakacje spędzaliśmy zazwyczaj za granicą. Jednak w tym roku wspólnie postanowiliśmy, że dla odmiany wybierzemy coś niedaleko. Sama myślałam o tym już od dawna, kiedy więc usłyszałam tę propozycje po raz pierwszy bardzo się ucieszyłam. Pomyślałam, że to bardzo pomysł.

Wynajem apartamentu na wakacje w Krakowie

wynajem apartamentów w centrum krakówJeżeli klamka już zapadła, teraz przyszedł czas na podjęcie konkretnych kroków i wybranie celu naszych wakacji. Moi rodzice bardzo chcieli pojechać gdzieś na wieś i wynająć pokoje w gospodarstwie agroturystycznym. Inny pomysł miała moja siostra, ona chciała spędzić urlop na naszym polskim morzem i zamieszkać w jakimś domku, niedaleko plaży. Muszę przyznać, że jej propozycja była bardzo ciekawa. Już mieliśmy szukać miejscowości nadmorskiej do której byśmy pojechali, gdy natrafiłyśmy z moją siostrą w internecie na bloga podróżniczego. Tam zobaczyłyśmy przepiękne zdjęcia, od razu rozpoznałyśmy na nich nasz przepiękny Kraków. Spytałam mojej siostry czy nie chciałaby pojechać właśnie do Krakowa na wakacje. Na szczęście przyznała mi rację. Wprawdzie już byliśmy całą rodziną w Krakowie, jednak było to kilkanaście lat temu, gdy byłam dzieckiem. Poszukałyśmy wynajem apartamentów w centrum Kraków to piękne miasto, z przepięknym zabytkowym centrum, dlatego bardzo zależało nam, aby być blisko tych wszystkich atrakcji. Po przejrzeniu bogatej oferty noclegów w mieście Kraka, postanowiliśmy wspólnie wynająć duży apartament w zabytkowej kamienicy w samym sercu krakowskiej starówki. Mieszkanie prezentowało się naprawdę wspaniale, zarówno w środku, jak i na zewnątrz, bowiem fasada kamienica była naprawdę piękna i niezwykle ozdobna. Zakochaliśmy się w naszym apartamencie właściwie już od razu po wejściu.

Początkowo chcieliśmy wynająć tradycyjny pokój w hotelu, jednak wspólnie uznaliśmy, że wynajem apartamentu na więcej niż kilka dni, w dodatku z dużą liczbą osób będzie znacznie bardziej opłacalne. Po obliczeniu kosztów okazało się, że nocleg w wynajętym mieszkaniu jest nie tylko tańszy, ale również wygodniejszy. Będziemy mieli niepowtarzalną okazję, aby poczuć się jak mieszkańcy Krakowa i chłonąć jego wyjątkowy klimat.